| PORTFOLIO | ABOUT |



PALETA BAREV
2015


ÚHEL POHLEDU
2014

Nahrál jsem několik videí, kde jsem otočen zády ke kameře, hleděl do krajiny. Videa jsem poté nahrál na youtube, kde byl vždy jeden záběr jedním videem. Poté jsem je seřadil za sebe a výsledný snímek opět nahrál pomocí nahrávání obrazovky počítače. Výsledkem byla série „obrazů“, oddělených mezi sebou grafickým prostředím serveru youtube.


OD  #000000 DO PSY - GANGNAM STYLE (강남스타일) M/V
2014

Proces a jeho vnímání je v tomto projektu zásadnější než jeho výsledek. Nahrával jsem svou cestu po youtube kde se snažím dostat ze svého „prázdného“ videa (název   #000000) na to nejsledovanější (PSY - GANGNAM STYLE (강남스타일) M/V). Samotná cesta, její proměny a hledání způsobu jak se dostat k cíli je dle mého tím nejpodstatnějším. Stává se tedy dílem samotným. Principem je hledat, nikoli sledovat. Dílem se tedy stává zdrojový kód youtube, ne jeho obsah. videa totiž vždy přetočím na konec a čekám na to co mi samotný youtub nabídne za cestu. Náhoda, štěstí, bezmoc.

YOUTUBE – VIMEO, VIMEO – YOUTUBE
2013

Spojení dvou videí, kde každe z nich je uploadované na jiný server. Samostatně fungují v kontextu serverů youtube a vimeo, spojují se až na speciálně vytvořených stránkách. Zkoumám zde situace, ve kterých lze dílo vnímat (server youtube vs,. uživatelský web), a jak mění svůj kontext.

ZABEZPEČENÁ ANOTACE
2012

Nesrozumitelný text, připevněný řetězem ke sloupu.

ODCIZENÍ
2010

Trojice televizorů tvoří skupinu, která hovoří vlastním, nesrozumitelným jazykem. Video v televizi je podřízeno zvuku. Pokud se ozve zvuk, rozsvítí se obrazovka. Čím jasnější obraz, tím hlasitější zvuk.


TOP 50
2015

Fotografie (10x15cm) padesáti nejsledovanějších vlogerů, pořízené z jejich nejsledovanějších videí.


OPOMÍJENÝ PROBLÉM
2014

Použitá technologie často stojí nad myšlenkou samotnou. Instalace obsahuje reproduktory umístěné na každe její součásti (počítač, zásuvka, kabely od reproduktorů, reproduktory, poposka, název díla). Každá zvuková stopa obsahuje technické informace o tom co popisuje (např. reproduktor připevněný na počítačí, popisuje procesy, které právě vykonává). Dílo tedy obsahuje jen popis technologie na které je závislé.

FILMY BEZ LIDÍ
2013

Sestřih filmu Jeřábi táhnou (1957) ruského filmaře Michaila Kalatozova. Použity jsou jen scény, ve kterých se neoběvuje lidská postava. Projekt v současné době rozšiřuji o další snímky.

DREAMS
2013

Má bakalářská práce. Po dobu výstav klauzur jsem si zaznamenával sny, a poté se je pokoušel zvizualizovat, pomocí internetové databáze. Používal jsem obrázky, videa a zvuky, které již byli součástí internetu, nenahrával jsem, ani nevytvářel nové, Podobně jak je těžké popsat sen někomu jinému, jsem se pokusil o popis prostřednictvím databáze, která je nám všem společná.

PRÁZDNÝ PROSTOR
2012

Vizuální ztvárnění vnímání uměleckého díla. Jednotlivé televizory illustrují umělce (tvůrce), diváka a umělecké dílo. V televizorech je video, naivně zoobrazující to co se „děje“ za televizorem. Každé video obsahuje také zvukovou stopu, kde u televizoru zoobrazující diváka mluví mnou oslovení lidé o tomto díle. Já vysvětluji toto dílo u televizoru illustrující autora, televizor zoobrazující umělecké dílo mlčí.

NALEZNĚTE WEBOVOU STRÁNKU, KTEROU NELZE NAJÍT
2011

Cílem projektu bylo umístit na internet web, který nikdo nenajde. Nejúčinnější metodou je donutit návštěvníka jí hledat pomocí jiného webu ale odepřít mu veškerý kontext, spojitost se stránkou kterou má najít.